yüzüme kara çalma

Dişlerimin beyaz minesindeydi
gözbebeklerimde cam kırıklarıydı zulum
yaralarım sağaldı bir bir
üç adım voltalar eylemiyor gönlümü
dardayım
yüreğimin bam teline vuruyor
yalnızlığın

Gece
uyutmuyor devriyelerin postal sesleri
tütün basıyorum dizimin yarasına
bir o var kabuk tutmamış
bir o var kan irin mosmor
sebebim
ekmeksizliğin vuruyor beni
tutsaklığım hiç

kavğanın kaçakta ustaları sebebim
ki çalımları
ki dilleri kılıç boyunda ve ağuludur
yürekleri kof
görmesinler yüzünün solduğunu
düşme
ağlama

Biliyorum
gecende ve gündüzünde gölgedir
afyonlu şaraplarla sarhoş
alçaltılmış adamlar
biliyorum
gülüşüne hüzün karışık
suskunluğuna zehir
tez dönmüşsün açmadan solan güle
kırmışlar bakışının hızını
benim bakışımı al gülüm
umudun karartılmış yönlerini bütünle

Ağrımın kaynak başı sendedir gülüm
ezincim sensin
ben tırnakları alınmış şahan
sen sevdası susturulmuş kumru
biliyorum
beklemek zor mahpushane kapılarında
ama yılgınlık ilinirse akşamlarına
ilinirse alnına
al beni sebebim
umudun aksayan yerlerine yamala

Hiç yorum yok: